7 września 2013

modne miejsca Warszawy. (+2)

Tylko dzisiaj do listy "modnych miejsc Warszawy" dodać można kolejne dwaa punkty.

Po pierwsze Full Of Style w galerii Złote Tarasy!
Dla niektórych to tylko kolejny otwarty' sklep z ciuchami', dla innych to idealne miejsce, w często odwiedzanym centrum handlowym, w którym mogą się zaopatrzyć w rzeczy z kolekcji polskich projektantów. Miejsce ogólnodostępne, do którego wejść należy przez drzwi, a nie stronę internetową. Dotychczasowe ograniczenia, wynikające z konieczności podłączenia do internetu znikają. Full Of Style wychodzi z Internetu (tylko częściowo) i upowszechnia modę polską jeszcze szerszemu gronu.



Zdjęcie: własność prywatna
Miałam dzisiaj okazję tam być. Mój portfel nie był na tyle pełny, żeby móc go opróżniać, co nie zniechęciło mnie do odwiedzin. Chciałam uczestniczyć w tym wydarzeniu, bo właśnie ono pcha polską modę w przód, daje nadzieję na powiększenie liczby potencjalnych odbiorców. Kiedy zapytałam obsługę o to, kto dzisiaj odwiedził butik to z uśmiechem i zaangażowaniem odpowiedziała mi, że praktycznie każda grupa wiekowa, osoby, które znały Full Of Style z sieci i osoby, które nie miały o nim pojęcia, cisi podglądacze i ciekawskie gaduły. Kolejnym moim zamiarem, z którym przybyłam do Złotych Tarasów, było sprawdzenie jaki asortyment zastanę na miejscu. Ku mojemu zdziwieniu wszystkiego jest po trochu. Butik zdecydowanie przygotował się na różnorodnych odbiorców. Młodzi czy starsi, uczący się czy pracujący, przestrzegający dress code`u czy wyzwoleni, na prawdę wszyscy są w stanie się tam wyposażyć. Są projekty Karola Parola, który całkiem niedawno ruszył z nową marka BLGR, jest Lana Nguyen, Wiola Wołczyńska, Aga Pou, Mamapiki i wiele wiele innych. A co jeśli nie uda nam się znaleźć czegoś w swoim stylu? Przesympatyczne dziewczyny z obsługi powiadomiły mnie o częstej zmianie asortymentu, co dodatkowo uatrakcyjni ofertę. Tak przecież lubimy nowości. Myślę, że nie będzie też większego problemu z inną rozmiarówką, jeśli np w sklepie internetowym będzie dostępna.

Zapytałam również o to, dlaczego powstał stacjonarny butik Full Of Style (w Złotych Tarasach), na co subiektywnie dziewczyny odpowiedziały mi, że według nich lokalizacja 'na przeciw HM czy Zary' jest atrakcyjna, ponieważ w szybki i mało zajmujący sposób można uświadomić, siebie i innych, że produkty polskich projektantów nie różnią się cenowo od rzeczy z sieciówki i obalić tym samym stereotyp, który wciąż krąży. Podkreślały również indywidualne podejście do klienta i profesjonalną obsługę. Brzmi banalnie, ale ja już miałam okazje się przekonać o tym, że dziewczyny znają się na rzeczy, Wy możecie przekonać się sami.
Photo: Freestyle Voguing

Po drugie – Młodzi Polscy Projektanci!
Przedpremierowo otwierali dzisiaj swój showroom. Niestety nie dotarłam na miejsce (tak, dalej pluje sobie w brodę, że tak późno wyruszyłam), ale plotki głoszą, że szampan był (ananasy i pomarańcze też?). Jest szampan jest impreza? Niee, są młodzi projektanci, jest polska moda nie tylko młoda! W dodatku dostępna dla wszystkich. To miejsce podobnie jak Full Of Style nie jest przeznaczone dla jednej grupy odbiorców. Projekty poszczególnych projektanów MPP dotrą z pewnością do każdego, nawet najbardziej wybrednego klienta.

W ciemno mogę powiedzieć, że warto, ale relacje zdam jak odwiedzę Bracką 23/52.

Ania Wawszkiewicz

Moda to coś więcej. Niż ciuchy, looki, wyprzedaże i ałtfity. Moda to przekazy, emocje, system korelacji, język. Słowami walczę o to by o tym pamiętać. Poza tym bywam tu i tam, czytam to i tamto, piszę tu i ówdzie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz