3 stycznia 2014

Czerwona sukienka - polscy projektanci dla WOŚP

Czerwona sukienka to modowa inicjatywa wspierająca tegoroczną edycję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 5 czerwonych sukienek, 5 polskich marek i 5 dziewczyn z "Top Model".

Moda od zawsze pała się zamiłowaniem do wspierania akcji charytatywnych. Nie mnie oceniać czy to akcje PRowe, ocieplenia wizerunków czy inne tego typu sztuczki. Ważny w tym momencie jest cel i chęci osiągnięcia go. Bez inicjatywy projektantów nie powstałyby produkty sygnowane ich nazwiskami, bez współpracy ze specjalistami nie powstałaby sesja promująca akcję. A to wszystko w słusznej sprawie. W tym roku dla najmłodszych i najstarszych.




W związku ze zbliżającą się 22. edycją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, serwis Shopstory.pl zorganizował akcję charytatywną pod hasłem "Czerwona Sukienka". W dziale aukcji WOŚP na Allegro pojawiło się pięć czerwonych sukienek, zaprojektowanych przez MMC Studio, Łukasza Jemioła, Małgorzatę Czudak, duet Hector&Karger oraz Pajonka. Niektóre powstały specjalnie z myślą o akcji, inne zwiastują nowe kolekcje (np. bardzo kobiecą kolekcję Łukasza Jemioła na sezon wiosna/lato 2014). Cena wywoławcza to 1 zł, aukcje potrwają do 13 stycznia.

Do zakupu sukienek zachęca teatralna, sceniczna, gwiazdorska wręcz, sesja, w której udział wzięły modelki z agencji D'vision (Zuza Kołodziejczyk, Renata Kurczab, Magda Roman, Emilia Pietras i Ania Cybulska), które znane są z udziału w programie "Top Model. Zostań Modelką".

Do sukienki dołączone jest podwójne zaproszenie na musical "Deszczowa piosenka" ufundowane przez Teatr Muzyczny Roma, na deskach którego zrealizowana została sesja promocyjna.  

Hector & Krager 
 Łukasz Jemioł
 Małgorzata Czudak
 MMC Studio
Pajonk

Ania Wawszkiewicz

Moda to coś więcej. Niż ciuchy, looki, wyprzedaże i ałtfity. Moda to przekazy, emocje, system korelacji, język. Słowami walczę o to by o tym pamiętać. Poza tym bywam tu i tam, czytam to i tamto, piszę tu i ówdzie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz