21 czerwca 2014

Mniej znaczy więcej. Filozofia marki BELLE.

BELLE. Brzmi nieco banalnie, prawda? A jednak nie o banalności będzie dzisiaj mowa, a o moim ostatnim odkryciu. Niby żaden ze mnie Kolumb, ale odkrywanie sprawia mi ogromną radość. Co odkryłam? Minimalistyczne formy zrealizowane z dobrej jakości materiałów z pełną precyzją w kolorach, które są mi bliskie.

Internet jest jak wielka nieodkryta planeta. Z każdym dniem odkrywam jej kawałek, każdego dnia coś jest w stanie mnie zaskoczyć. Jakiś czas temu dotarł do mnie lookbook marki BELLE. Dotarł i oczarował totalnie. Lubię takie rzeczy (książki, filmy, spektakle, ale również marki, projekty i projektantów), których wystarczy zobaczyć kawałek by wiedzieć, że chce się wiedzieć o nich wszystko. Tak też było z marką BELLE, którą od 2011 prowadzi Magdalena Nowosadzka. Projektantka postanowiła w krótkiej nazwie marki zawrzeć cała jej filozofię. Słowo „belle” z łaciny znaczy tyle co: „miło, ładnie, grzecznie, z wdziękiem”. W projektach marki BELLE można znaleźć dokładne przełożenie właśnie tych wyznaczników.

Dzięki minimalistycznej formie jesteśmy w stanie większą uwagę poświęcić m.in. fakturze materiałów. W najnowszej kolekcji METANOIA na lato 2014 (które de facto rozpoczyna się DZIŚ!) pojawiają się zarówno delikatne dzianiny jak i miękkie pikówki czy syntetyczne, metaliczne jedwabie. Ceny produktów marki BELLE oscylują w granicach 159 (bluzka) – 240 (płaszcz), a na platformie SWHRM.pl w tym momencie istnieje możliwość zamówienia z darmową dostawą.

Koniec czytania, czas oglądania.

BELLE METANOIA
lato 2014
fot. Malwina Sulima
modelka: Paulina / Eastern Models
make-up: Monika Konarzewska


A jak Wam się podoba?


Ania Wawszkiewicz

Moda to coś więcej. Niż ciuchy, looki, wyprzedaże i ałtfity. Moda to przekazy, emocje, system korelacji, język. Słowami walczę o to by o tym pamiętać. Poza tym bywam tu i tam, czytam to i tamto, piszę tu i ówdzie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz