6 sierpnia 2013

oby takich więcej: ŁUKASZ PODWIKA

Mógł zostać biologiem, historykiem, ekonomistą, a jednak jakaś wewnętrzna siła pchnęła Go w stronę projektowania. Łukasz Podwika jest laureatem konkursu „Żory be fashion”, w którym zdobył drugie (pierwsze) miejsce i maksymalną liczbę punktów jury. Tam też usłyszałam o Nim po raz pierwszy. Tam też zobaczyłam w nim potencjał 'obiecującego projektanta'.
fanpage: Łukasz Podwika - projektant

Pomimo młodego wieku w jego projektach zaskakuje świadomość. Świadomość materiałów – z moich dociekań wynika, że używa tylko tych najlepszej jakości, sprowadzanych z Mediolanu. Świadomość misji – ubiera kobiety eleganckie, z klasą, pewne siebie. Świadomość konieczności ciągłego wykonywania ciężkiej pracy. Na ten rok zaplanował przygotowania kolekcji wiosna/lato, z którą będzie walczył o udział w Fashion Week`u, dlatego nie chciał zdradzać jej szczegółów.

Wymieniając z projektantem kilka słów zaraz po konkursie widziałam poczucie pewności siebie i pełnej odpowiedzialności za to co zobaczyłam na wybiegu. Natomiast wymieniając z nim kilka mejli nie mogłam nie zapytać o wymierne korzyści udziału w konkursie. Odpowiedź była zaskakująca, biorąc pod uwagę fakt, że „Żory be Fashion” odebrałam jako pozytywną, ale jednak lokalną inicjatywę. Łukasz pisał, że „udział w konkursie uświadomił mu, że jest czegoś wart, a uzyskanie maksymalnej ilości punktów, że ma potencjał na dobrego projektanta”. Podobno też dzięki temu konkursowi stał się innym człowiekiem. Oby to pozytywnie wpłynęło na jego prace projektowe.

Nie pozostaje mi nic innego jak poczekać na dalsze efekty jego pracy, bo nie ukrywam tego ani ja, ani On, że dopiero niedawno wystartował w tym modowo-wybiegowo-sprzedażowym wyścigu.

fanpage: Łukasz Podwika - projektant

Ania Wawszkiewicz

Moda to coś więcej. Niż ciuchy, looki, wyprzedaże i ałtfity. Moda to przekazy, emocje, system korelacji, język. Słowami walczę o to by o tym pamiętać. Poza tym bywam tu i tam, czytam to i tamto, piszę tu i ówdzie.

1 komentarz :

  1. Kobicuję Ci Łukasz, ale zmień nastawienie do ludzi bo tylko dzięki nim możesz zaistnieć. Więcej pokory:)

    OdpowiedzUsuń