6 listopada 2014

Alexander Wang. 5 kroków by wygrać walkę.

1) Dowiedz się o niej.

Nie da się nie zauważyć wszechobecnej wrzawy. Rozkrzyczane media internetowe. Prasa drukująca kolejne reklamy i sesje z udziałem przeciwnika. Poczta pantoflowa. Nikt nie ocenia, ani nie wyraża opinii, ale informacja niesie się jak epidemia czarnej śmierci w XIV wieku. Ty też już pewnie o niej wiesz. I tylko niech Cię nie zwiodą czarno-białe plakaty na mieście, przeciwnik jest konkretny.

2) Poznaj go.

Skoro napisać i pokazać zdążyli Go już wszyscy postaraj się poznać jego plusy i minusy, mocne i słabe strony. Przyjrzyj mu się z każdej bliska, zza szklanego ekranu. Przed ostatecznym (i jedynym) starciem nie będzie możliwości konfrontacji. Musisz wiedzieć co atakować, a na co nie warto tracić czasu. Walka może nie potrwać długo.

3) Trenuj jak zawodowiec

Stwórz sobie plan na ten wielki dzień. Pobudka przed wschodem słońca. Pożywne śniadanie i rozgrzewka. Pozytywne nastawienie i motywacja a później bieg, którego metą będzie Marszałkowska lub Pawia. Weź ze sobą prowiant lub chociaż przegryzkę, bo na walkę poczekać będziesz musiał co najmniej kilka godzin. W zimnie, deszczu niepogodzie, w słońcu czy skwarze. Wśród miliona innych, którzy tak jak Ty, chcą zmierzyć się z przeciwnikiem.

4) Walcz.

Nie wierz w założone w poczekalni znajomości. Walcz by wygrać. Rozpychaj się łokciami i napieraj na tłum. Zrób wszystko, żeby dopiąć swego. Bo jak nie Ty to kto i jak nie teraz to kiedy? Bo jak nie Ty to inni i jak nie teraz to już tylko na Allegro. A chyba nie upadniesz tak nisko jak Wittchen w Lidlu.

5) Wróć z tarczą.


...albo przynajmniej z breloczkiem za 39,90. Poczuj się feszynistą. Epatuj trendem na nowy sezon. Wzbudzaj zazdrość. Powodzenia!

Więcej o kolekcji: http://www.hm.com/pl/wangxhm#about

  
  
  
  

Ania Wawszkiewicz

Moda to coś więcej. Niż ciuchy, looki, wyprzedaże i ałtfity. Moda to przekazy, emocje, system korelacji, język. Słowami walczę o to by o tym pamiętać. Poza tym bywam tu i tam, czytam to i tamto, piszę tu i ówdzie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz