Balmain for H&M #areyouready?
Otwieram oczy i pierwsze
co robię - zerkam na telefon. Choroba współczesności, nie będę
z tym walczyć. Po wyłączeniu budzika (i pięciu drzemek)
przeglądam co się wydarzyło na świecie, kiedy spałam i śniłam
piękne rzeczy. Wiecie, coś się zaczyna, coś kończy, coś
przybiera na prędkości, a coś znika w morzu informacji i zdarzeń.
Potrzebuję potwierdzenia, że wszystko jest w porządku a świat
idzie do przodu. Niekiedy coś mnie zaskakuje, niekiedy denerwuje i
podnosi ciśnienie.
Dzisiejszej nocy wszyscy
oszaleli na punkcie Olivera Rousteing`a. Nie pierwszy raz. Dyrektor
artystyczny marki Balmain oficjalnie ogłosił współpracę ze
szwedzką sieciówką H&M. Przewijanie Instagramu stało się
monotonne, bo wszędzie pojawiała się ta sama informacja i pytanie
#areyouready?
Rousteing ogłosił dobre
wieści podczas Billboard Music Awards w Las Vegas, w towarzystwie
swoich muz (i posiadaczek znacznych zasobów fanów na Instagramie,
dlatego wieść roznosiła się wirusowo). Jourdan Dunn i Kendall
Jenner miały na sobie sample tego, co już niedługo pojawi się na
półkach szwedzkiej sieciówki.
Projektant doskonale
radzi sobie z nowymi mediami i od wczoraj buduje emocje zbierając
swoją #HMBALMAINNATION.
Oliver Rousteing dołącza
do zacnego grona największych nazwisk branży mody, które podjęły
współpracę z H&M. Kolekcja (damska i męska) na półki
sklepowe trafi już jesienią, a dokładnie 5 listopada. Obawiam się
jednak, że na półkach może długo nie zagościć. Rousteing
zbiera armię, szykujcie się na „wojnę”.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz