18 maja 2015

Balmain for H&M #areyouready?

Otwieram oczy i pierwsze co robię - zerkam na telefon. Choroba współczesności, nie będę z tym walczyć. Po wyłączeniu budzika (i pięciu drzemek) przeglądam co się wydarzyło na świecie, kiedy spałam i śniłam piękne rzeczy. Wiecie, coś się zaczyna, coś kończy, coś przybiera na prędkości, a coś znika w morzu informacji i zdarzeń. Potrzebuję potwierdzenia, że wszystko jest w porządku a świat idzie do przodu. Niekiedy coś mnie zaskakuje, niekiedy denerwuje i podnosi ciśnienie.


Dzisiejszej nocy wszyscy oszaleli na punkcie Olivera Rousteing`a. Nie pierwszy raz. Dyrektor artystyczny marki Balmain oficjalnie ogłosił współpracę ze szwedzką sieciówką H&M. Przewijanie Instagramu stało się monotonne, bo wszędzie pojawiała się ta sama informacja i pytanie #areyouready?

Rousteing ogłosił dobre wieści podczas Billboard Music Awards w Las Vegas, w towarzystwie swoich muz (i posiadaczek znacznych zasobów fanów na Instagramie, dlatego wieść roznosiła się wirusowo). Jourdan Dunn i Kendall Jenner miały na sobie sample tego, co już niedługo pojawi się na półkach szwedzkiej sieciówki.

Projektant doskonale radzi sobie z nowymi mediami i od wczoraj buduje emocje zbierając swoją #HMBALMAINNATION.

Oliver Rousteing dołącza do zacnego grona największych nazwisk branży mody, które podjęły współpracę z H&M. Kolekcja (damska i męska) na półki sklepowe trafi już jesienią, a dokładnie 5 listopada. Obawiam się jednak, że na półkach może długo nie zagościć. Rousteing zbiera armię, szykujcie się na „wojnę”.


Ania Wawszkiewicz

Moda to coś więcej. Niż ciuchy, looki, wyprzedaże i ałtfity. Moda to przekazy, emocje, system korelacji, język. Słowami walczę o to by o tym pamiętać. Poza tym bywam tu i tam, czytam to i tamto, piszę tu i ówdzie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz